Praktyczny marketing miast i regionów

Jacek Pogorzelski

Praktyczny marketing miast i regionów

10.0

(1 ocena) wspólnie z

49,00

 

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl


Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia

Nieoczywiste
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-264-3831-8

EAN: 9788326438318

Liczba stron: 240

Format: 15.0x21.0cm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem