Koszyk 0
Opis:
Książka, która zmienia reguły gry… Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty ... Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju? Poznaj sekret rozwoju w biznesie Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych. Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz. Słowa uznania dla książki "Potęga słowa "dlaczego"": „Potęga słowa "dlaczego" to książka, którą świetnie się czyta. Na pewno przyda się wszystkim, którzy chcą się dostać na szczyt”. Donald J. Trump, przewodniczący i prezes Trump Organization „Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dzięki swojej ogromnej wiedzy i doświadczeniu. Tym, którzy odkryli Potęga słowa "dlaczego", mogę tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”. Christopher Forbes, wiceprzewodniczący Forbes Media „Książka Richarda powinna się znaleźć na biurku każdego właściciela firmy. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą”. Richard S. Bernstein, dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • C. Richard Weylman
  • 2014
  • 206
  • 209
  • 140
  • 978-83-246-9235-4
  • 9788324692354
  • ZBP4S

Recenzje czytelników

Godna polecenia

Ocena:
Autor:
Data:
Dobra ksiązka, napisana w przystępny sposób; godna polecenia tym, którzy chcą odnieść sukces w relacji z klientem
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.