NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w księgarni internetowej Matras.pl
Mamy nadzieję, że poniższa lista pomoże Ci rozwiać wszelkie wątpliwości związane z procesem zakupowym. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

PYTANIA OGÓLNE

1. Tytuł, którego szukam, jest niedostępny.

Jeśli tytuł, którego szukasz, jest niedostępny na naszej stronie, skontaktuj się z nami. Poszukamy tej książki dla Ciebie u naszych dostawców.
e-mail: [email protected]

2. Chcę zakupić kartę podarunkową.

Niestety, obecnie nie posiadamy kart podarunkowych w naszej ofercie.

PYTANIA O ZAMÓWIENIA

3. Mam problem ze złożeniem zamówienia.

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: [email protected]
tel. 12 324 97 74

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie? Możesz opłacić zamówienie na kilka sposobów:
- płatność gotówką,
- przedpłatą na konto,
- przelewem elektronicznym.

Gotówka (płatność przy odbiorze)
Zapłatę za zakupy przekazujesz listonoszowi lub kurierowi w momencie doręczania paczki. Dodatkowa opłata za dokonanie płatności za pobraniem wynosi 4,00 zł.

Przelew zwykły (przedpłata):
Przy wyborze opcji przelewu zwykłego (przedpłaty) otrzymasz w mailu dane do przelewu i indywidualny numer rachunku, na który należy dokonać płatności za zamówienie.

Zamówienia z płatnością przelewem na rachunek realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj w następnym dniu roboczym). Na wpłatę czekamy 14 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Płatności elektroniczne: Przy wyborze tej metody płatności zostaniesz przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych e-card.

Pełną listę znajdziesz tutaj.

4. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Pytania o status zamówienia prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]
W celu sprawnego sprawdzenia statusu zamówienia, prosimy przygotować numer zamówienia.

5. Chcę edytować/anulować zamówienie.

W przypadku chęci modyfikacji zamówienia lub jego anulowania, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 74

6. Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia.

Prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 74

PYTANIA O DOSTAWĘ

7. Kiedy dostanę książkę kupioną w przedsprzedaży?

Jeśli tytuł, którego szukasz, nie miał jeszcze premiery, możesz nabyć go u nas w przedsprzedaży.
Oznacza to, że możesz kupić książkę przed premierą, a my wyślemy ją do Ciebie w określonym terminie (w okolicy premiery, gdy książka już będzie dostępna).

8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Przy składaniu zamówienia jest możliwość wyboru opcji odbioru osobistego w jednym z naszych punktów odbioru.
Pełna lista darmowych punktów odbioru znajduje się TUTAJ.

9. Gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?

Numer śledzenia przesyłki wysyłany jest po nadaniu przesyłki. Wysyłany jest automatycznie na adres e-mail podany przy złożeniu zamówienia.

10. Czy wysyłacie za granicę?

Niestety, obecnie nie realizujemy przesyłek zagranicznych.

11. Chcę wysłać zamówienie na prezent bez paragonu/faktury.

Wszystkie faktury wysyłamy na maila podanego w czasie składania zamówienia. Nie załączamy fizycznego paragon/faktury do paczki.

PYTANIA O PŁATNOŚĆ

12. Mam problem z dokonaniem płatności.

W przypadku problemów z dokonaniem płatności prosimy o wykonanie przelewu na dane poniżej: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. ul. Kościuszki 37 30-105 Kraków mBank 84 1140 1081 3535 9900 1000 1000 W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Zamówienie zostanie skierowane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.

13. Proszę o fakturę/fakturę pro forma.

Faktura pro forma wystawiana jest na prośbę klienta po złożeniu przez niego zamówienia.
Faktury właściwe wystawiane są automatycznie oraz przesyłane drogą mailową.

PYTANIA O ZWROTY I REKLAMACJE

14. Czy mogę zwrócić zamówienie?

Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty wydania towaru.
Data wydania towaru liczy się od daty odbioru towaru przez Klienta albo daty jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Dla zachowania wskazanego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.
Oświadczenie można złożyć np. za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej.

15. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu zamówienia można dokonać w ciągu 14 dni. Zwrotu zamówienia można dokonać, nadając paczkę na adres:

Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK Sp. z o.o.
Panattoni Park III
ul. Majdzika 15
32-050 Skawina

Należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Koszty te zależą od wybranego przez Klienta operatora pocztowego.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy.

PYTANIA O KONTO

16. Jak mogę zmienić hasło?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres: [email protected]

17. Nie chcę otrzymywać newslettera.

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres: [email protected]

18. Chcę usunąć konto.

Prosimy o wysłanie e-maila na adres: [email protected]

WSPÓŁPRACA

19. Czy mogę sprzedawać moją książkę na Matras.pl?

Autorów prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected] Skontaktujemy się w przypadku chęci nawiązania współpracy.

20. Czy możecie przekazać książki dla potrzebujących?

Prosimy o kontakt mailowy bezpośrednio na adres: [email protected]

21. Czy posiadacie ofertę specjalną dla bibliotek?

Niestety, nie posiadamy specjalnej oferty dla bibliotek. Ceny podane na naszej stronie internetowej uwzględniają aktualne rabaty. Prosimy o zapoznanie się z ofertą przedstawioną na stronie.

Prośby o darowizny przyjmujemy pod adresem mailowym:
[email protected]

22. Mojego pytania nie ma na liście.

Skontaktuj się z nami, na pewno znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu.
[email protected]