Koszyk 0
Opis:
Książka przeznaczona jest dla słuchaczy wyższych uczelni ekonomicznych oraz nieekonomicznych, uzupełniających zdobywaną wiedzę kierunkową oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. W swej codziennej pracy napotykają one na różnego rodzaju problemy, które mogą być rozwiązane dzięki posiadaniu odpowiednich informacji. ZBIGNIEW MAZUR - jest adiunktem w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Handlu Zagranicznego na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym ... Zajmuje się również finansami publicznymi łącząc wiedzę praktyczną z naukową. Posiada bogate doświadczenie w bankowości oraz z dziedziny zarządzania i finansów. Jest również współautorem książki Marketing w administracji publicznej. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Zbigniew Mazurek
  • 2010
  • 144
  • 205
  • 145
  • 978-83-88038-716
  • 9788388038716
  • Z2158

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.