Oglivy o reklamie

David Oglivy

Oglivy o reklamie

7.0

(50 ocen) wspólnie z

69,00

 

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Studio Emka
Oprawa twarda

Wydanie: Pierwsze

ISBN: 978-83-60652-22-0

EAN: 9788360652220

Liczba stron: 226

Studio Emka

Format: 180x245mm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem