Koszyk 0
Opis:
Tematyka trzeciego numeru „Nowych Mediów” koncentruje się wokół dziennikarstwa obywatelskiego i social media – zagadnień obecnie niezwykle popularnych, a jednocześnie wymykających się próbom jasnego określenia definicyjnego, metodologicznego i teoretycznego. Śledząc relatywnie krótki rozwój dziennikarstwa obywatelskiego i social media, można łatwo zauważyć niezwykłą różnorodność kategorii teoretycznych czy starań typologicznych, mających na celu doprecyzowanie zakresu obu pojęć ... Dlatego tym bardziej na uwagę zasługują usiłowania autorów, którzy definiują, dookreślają, porządkują i klarownie ukazują dynamiczny rozwój kategorii stanowiących temat przewodni tego numeru „Nowych Mediów”. W numerze trzecim na uwagę zasługują dwie rozmowy – dotyczące roli social media w rozwoju marketingu politycznego – z Bruce’em Newmanem (DePaul University) oraz Wojciechem Cwaliną (SWPS Warszawa). Intencją redaktorów jest to, aby pismo stało się zwornikiem głównych pól badawczych w obszarze nowych mediów. Dlatego podkreślają jego otwarty charakter i wielość paradygmatów naukowych, obecnych na łamach magazynu. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Marek Jeziński
  • 2012
  • 254
  • 225
  • 157
  • ISSN2082-4351
  • ZAWM8 R
  • ZAWM8

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.