Koszyk 0
Opis:
Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press. Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień. Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem. Nie ma nic nowego w podkreślaniu wielkiego znaczenia jakości usług we współczesnym biznesie ... Natomiast zawsze ciekawe i użyteczne jest zapoznanie się z kompetentnie i przystępnie przedstawionym całościowym podejściem do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta. Jak zwykle w amerykańskich książkach biznesowych, silną stroną książki jest duża liczba przykładów z różnych branż. Autorki przekonująco dokumentują, że obsługa klienta nie może stanowić dodatku do „normalnej” działalności firmy, zwłaszcza w sektorze usług; obsługa klienta stanowi istotę działania firmy usługowej. Każdy rozdział kończy się podsumowaniami w formie pigułek zasad i reguł do zastosowania w praktyce. W sumie jest to solidna, ciekawa i bardzo dobrze napisana, a przy tym użyteczna książka dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klientów. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Frances Frei, Anne Morriss
  • 2014
  • 0
  • 240
  • 235
  • 159
  • 9788377467381
  • 9788377467381
  • ZBPZN

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena