Media alternatywne
7.0

(2 oceny) wspólnie z

39,90

 

Podręcznik Media alternatywne przedstawia zagadnienia związane z powstawaniem, funkcjonowaniem, a także oddziaływaniem mediów alternatywnych jako nowego sposobu komunikowania w odmienionej przez rozwój technologii przestrzeni medialnej. Wykorzystano tu teoretyczne ujęcia służące do badania mediów alternatywnych zobrazowane dodatkowo analizą studiów przypadku.

Autorzy odpowiadają na kluczowe pytania:

Czym są media alternatywne?
Jaką rolę odgrywają media alternatywne w pluralistycznych, demokratycznych społeczeństwach?
Jakie są podobieństwa i różnice między mediami alternatywnymi, wspólnotowymi, mediami społeczeństwa obywatelskiego i mediami rizomatycznymi?
Jak media alternatywne działają w praktyce?

Media alternatywne to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, dziennikarstwa
i komunikacji, badaczy, naukowców oraz dziennikarzy.

Olga Guedes Bailey jest wykładowcą w Institute of Cultural Analysis w Nottingham
Trent University w Wielkiej Brytanii.

Bart Cammaerts prowadzi wykłady z zakresu mediów, obywatelstwa i demokracji
w Departamencie Mediów i Komunikacji London School of Economics and Political
Science, University of London.

Nico Carpentier pracuje w Departamencie Studiów nad Komunikacją Vrije Universiteit
Brussel i Katholieke Universiteit Brussel w Belgii.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-233-3241-1

EAN: 9788323332411

Liczba stron: 228

Format: 170x230mm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem