Koszyk 0
Opis:
W podręczniku przeznaczonym do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: * podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, * badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, * mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
  • WSiP
  • miękka
Mniej Więcej
  • Jan Cetner
  • 2010
  • 1
  • 220
  • 234
  • 164
  • W
  • 978-83-0210-7-498
  • 9788302107498
  • Z5746
  • Hotelarski

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.