Koszyk 0
Opis:
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.  Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurują ... cych z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.  W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: * marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), * koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, * strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, * marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, * strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, * marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Andrzej Szromnik
  • 2016
  • 5
  • 548
  • 250
  • 176
  • 978-83-264-9535-9
  • 9788326495359
  • ZD8RU

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena