Koszyk 0
Opis:
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
Mniej Więcej
  • Nigel Piercy
  • 2003
  • 1
  • 544
  • 250
  • 170
  • 83-88667-24-6
  • 9788388667244
  • F3511

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.