Marketing produktów żywnościowych

Bryła Paweł, Domański Tomasz

Marketing produktów żywnościowych

59,90

 

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-208-1875-8

Liczba stron: 228

Format: 16.0x23.5cm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem