Koszyk 0
Opis:
Specyfika zachowan nabywcow instytucjonalnych sklania do przyjecia marketingu partnerskiego jako podstawy dzialan rynkowych firmy. W ksiazce podjeto zatem probe odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie dzialac na rynku przedsiebiorstw?". Autor przyblizyl w ksiazce: sposoby dzialania firmy na rynku przedsiebiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiebiorstw, relacje miedzy firmami ... podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiebiorstw (w tym zlozonosc i wielostronnosc powiazan firmy oraz zarzadzanie portfelem nabywcow), wdrazanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiebiorstwa. Ksiazka jest adresowana do studentow, sluchaczy studiow podyplomowych oraz praktykow zainteresowanych poprawa sytuacji rynkowej firmy przez wdrazanie nowoczesnych koncepcji marketingowych. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • twarda
Mniej Więcej
  • Fonfara Krzysztof
  • 196
  • 237
  • 162
  • 9788320820706
  • 9788320820706
  • ZCLZB

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena