Koszyk 0
Opis:
Celem książki jest próba odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw? Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych ( w tym przedsiębiorstw) skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. Treścią książki, oprócz analizy rynku przedsiębiorstw i istoty oraz zakresu koncepcji marketingu partnerskiego, jest proces wdrażania marketingu partnerskiego ... ilustrowany licznymi uwagami praktycznymi oraz przykładami wprowadzania tej koncepcji przez wybrane polskie przedsiębiorstwa. Książka jest kierowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych marketingowym zorientowaniem przedsiębiorstwa. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Krzysztof Fonfara
  • 1999
  • 188
  • 204
  • 144
  • 83-208-1203-8
  • 9788320812039
  • B7785

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.