Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka.

8.0

(2 oceny) wspólnie z

54,00

 

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-7981-6

Liczba stron: 244

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 54,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem