Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Mruk Henryk

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

59,00

 

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-264-7983-0

EAN: 9788326479830

Liczba stron: 180

Format: 145x205mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem