Marka Konsument Badacz Spotkania na rynku

Staszyńska Katarzyna M.

Marka Konsument Badacz Spotkania na rynku

59,00

 

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:
- przegląd rodzajów badań konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-4050-2

EAN: 9788326440502

Liczba stron: 224

Format: 145x205mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem