Komentarze nie są potwierdzone zakupem
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
- przegląd rodzajów badań konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
Wolters Kluwer
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-4050-2
EAN: 9788326440502
ISBN: 978-83-264-4050-2
EAN: 9788326440502
Liczba stron: 224
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 59,00 zł