Lojalność 3.0 Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Rajat Paharia

Lojalność 3.0 Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

7.3

(7 ocen) wspólnie z

59,90

 

"Sekret zdobycia lojalności!
Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by
wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku
wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy
wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się
lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.
Czy możemy go za to winić?
Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne
dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz
zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach
i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media
społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od
której zależy sukces przedsiębiorstwa.
W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody
zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system
napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe
uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego,
dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.
Dzięki tej książce między innymi:
- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności,
czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na
podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw,
które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i
optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie,
aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.
Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą
lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą
przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Rajat Paharia będąc  założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball –
firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak ""Fast Company”,
„TechCrunch”, „MSNBC”, „Forbes” stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej
pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii,
projektowania i doświadczeń konsumenckich.
"

MT Biznes
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-774-6628-5

EAN: 9788377466285

Tytuł oryginalny: Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with BIG DATA and GAMIFICATION

Liczba stron: 260

Format: 158x233mm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem