Koszyk 0
Opis:
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako ,,najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie"można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników. Sanders zachęca do tego, aby: * traktować klientów jak partnerów, * tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach, * skupiać się na mocnych ... a nie słabych stronach, * powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy, * zmniejszać rotację pracowników, * budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne, *dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Dan J. Sanders
  • 2013
  • 2
  • 212
  • 205
  • 145
  • 978-832644493-7
  • 9788326444937
  • ZB3EX

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.