Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Michał Bacior

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

48,00

 

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6747-2

EAN: 9788375567472

Liczba stron: 154

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 48,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem