Koszyk 0
Opis:
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Według Autora reklama jest informacją połączoną ... z komunikatem perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów. Niezbędną częścią reklamy jest copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych ? to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja do biblioteki menedżera. Zapraszam do lektury. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Astrum
  • miękka
Mniej Więcej
  • Antoni Benedikt
  • 170
  • 200
  • 140
  • 9788372778208
  • 9788372778208
  • ZCG1B

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.