Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia

Ewelina Witek

Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia

39,85

 

Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.

Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.

Astrum
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-727-7818-5

EAN: 9788372778185

Liczba stron: 180

Format: 14.5x20.5cm

Cena detaliczna: 55,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem