Koszyk 0
Opis:
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendó ... w w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:- Jakub Bierzyński- Sebastian Hejnowski- Paweł Kastory- Norbert Ofmański- Włodzimierz Schmidt- Marek Staniszewski- Paweł Trochimiuk- Tadeusz Żórawski. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Robert Stępowski
  • 2016
  • 216
  • 250
  • 176
  • 9788363566-55-5
  • 9788363566555
  • ZD9KU

Recenzje czytelników

Zmusza do myślenia

Ocena:
Autor:
Data:
Czytając książkę „Komunikacja marketingowa 2030” odniosłam wrażenie, że rozmawiam z autorem. Bez zadęcia, niezrozumiałych sformułowań, „mądrości” wygłaszanych ex cathedra. Nie jest to wykład o tym, jak na pewno będzie wyglądała przyszłość marketingu, ale o tym jak wygląda i jakie są trendy oraz do czego prowadzić mogą. Autor z najlepszymi przedstawicielami polskiej komunikacji marketingowej rozmawia o przyszłości, ale co równie ciekawe, także o współczesnej kondycji poszczególnych branż ... pracy w agencji, narzędziach i umiejętnościach, które dziś musi posiadać np. pracownik agencji PR. To książka o komunikacji marketingowej, ale także o branży i generalnie o zmieniającym się świecie, a trochę i o socjologii (bo jest o pokoleniu Y) oraz zarządzaniu ludźmi, a także dylematach etycznych w świecie technologii.
A i co warte podkreślenia, chyba każdy kto książkę przeczyta już nigdy nie zapomni, że we współczesnym świecie ZMIANA (ciągła i dynamiczna) – to słowo klucz!
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.