Komunikacja marketingowa

Jan Wiktor

Komunikacja marketingowa

7.0

(2 oceny) wspólnie z

64,01

 

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-011-7390-6

EAN: 9788301173906

Liczba stron: 376

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup ebooka