Kluczowe wskaźniki efektywności KPI Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

David Parmenter

Kluczowe wskaźniki efektywności KPI Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

6.0

(1 ocena) wspólnie z

67,00

 

Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji. Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji. Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia — ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.

Celem niniejszej książki jest wsparcie organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI — takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.

Z książki dowiesz się przede wszystkim:

czym są KPI;
jakie są najistotniejsze różnice pomiędzy wskaźnikami rezultatu i efektywności;
jak wygląda nowy, uproszczony, sześcioetapowy proces ustalania i stosowania KPI;
jakie zagrożenia płyną z niewłaściwego stosowania miar efektywności;
jak ustalać skuteczne miary efektywności;
jakiego zestawu narzędzi użyć, żeby umożliwić organizacji znalezienie kluczowych czynników sukcesu — źródła wszystkich istotnych miar.

Klucz do stworzenia prawdziwie zwycięskich KPI leży w Twoich rękach!

OnePress
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-283-1766-6

EAN: 9788328317666

Tytuł oryginalny: Key performance indicators

Liczba stron: 368

Format: 16.8x24.0

Cena detaliczna: 67,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem