Koszyk 0
Opis:
Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej ... przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia. Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i... pieniądze twórcom! Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Helion
  • miękka
Mniej Więcej
  • Piotr Stalewski
  • 2013
  • 136
  • 208
  • 140
  • 978-83-246-6247-0
  • 9788324662470
  • ZASRX

Recenzje czytelników

Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych

Ocena:
Autor:
Data:
"Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych" autorstwa Piotra Stalewskiego, absolwenta informatyki na Politechnice Warszawskiej, doświadczonego programisty, podejmuje tematy projektowania i promocji oprogramowania na urządzenia mobilne, oraz jego aspektów finansowych. Opisuje on swoje doświadczenia na tym polu, realia rynku i możliwości dostępne tam dla młodych developerów ...
Autor popierając się przykładami opisuje metody spienieżania gier i aplikacji porównując je ze sobą pod kątem m.in. platformy, docelowej grupy użytkowników oraz formy dystrybucji. Wymienia również cechy, które powinna spełniać aplikacja by mogła osiągnąć sukces- takie jak przyjazny interfejs oraz atrakcyjna szata graficzna. Kategoryzuje je ze względu na stopień innowacyjności i ocenia ryzyko związane z powielaniem już istniejących schematów. Prezentuje realne rozwiązania i narzędzia użyteczne w tworzeniu oprogramowania, skupia się także na możliwościach promocji własnego produktu.

Książkę tę czyta się lekko, autor używa swobodnego języka, nie jesteśmy zasypywani suchymi faktami, lecz podążamy płynnie poprzez kolejne rozdziały. Wiedza jest przekazywana w ciekawy sposób, a poruszana tematyka jest pociągająca dla czytelnika, który po przeczytaniu jest zachęcony do tworzenia aplikacji mobilnych i komercjalizacji swoich projektów.

Lekturę tej pozycji można polecić każdej osobie zainteresowanej tworzeniem aplikacji mobilnych i nie tylko, niektóre poruszone tematy są uniwersalne jak rady dotyczące projektowania oprogramowania generującego zysk. Książkę zaproponuję więc każdemu programiście mającemu wolną chwilę na ciekawą lekturę.

Niestety ma ona też swoje wady, grafiki są czarno-białe, a autor interpretuje kolory tam użyte.
Okładka raczej nie zachęca do zakupu, posiada trywialną konstrukcję, tworzy wrażenie braku profesjonalizmu, lecz jednak kolory mogą przyciągnąć oko.
Sama książka jest krótka (100 stron), lecz posiada wystarczającą ilość treści i dość dobrze wyczerpuje temat.

Moja ocena: 8/10.
Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.