Jak być dobrym menedżerem Zestaw wskazówek

Payne John, Payne Shirley

Jak być dobrym menedżerem Zestaw wskazówek

5.0

(1 ocena) wspólnie z

39,00

 

Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.

Interesująca książka Shirley i Johna Payne?ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-7967-0

EAN: 9788326479670

Liczba stron: 300

Format: 145x200mm

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem