Koszyk 0
Opis:
Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5! Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę! "HTML5. Tworzenie gier" napisano w przeświadczeniu ... że książka pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś projektantem witryn, który pragnie spróbować swoich sił w nowej dziedzinie, twórcą aplikacji Flash, zainteresowanym nową technologią, czy przyświeca Ci całkowicie inny cel. Książka pokaże Ci, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury poznasz elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientujesz się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczysz się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla Twojej gry, a potem poznasz tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka ta w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5. Jeżeli masz choć trochę zapału, dzięki niej z pewnością osiągniesz cel! Już wkrótce będziesz mógł: * zaprojektować swoją wyjątkową grę * stworzyć zaawansowaną grafikę przy użyciu canvas i WebGL * przechowywać dane lokalnie w bazie danych przeglądarki * korzystać z wielowątkowości dzięki Web Workers Od pustej strony do pełnowartościowej gry z HTML5! Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Helion
  • miękka
Mniej Więcej
  • Jacob Seidelin
  • 2012
  • 0
  • 400
  • 238
  • 167
  • 97883-2464-4803
  • 9788324644803
  • ZARFO

Recenzje czytelników

Brawo!!!

Ocena:
Autor:
Data:
Powiedzieć, że książka jest wybitna to mało powiedziane - to brawura, absolutne mistrzostwo świata. To wykład naszpikowany kruczkami, sztuczkami, konkretnymi poradami, detalami dotyczącymi możliwych sposobów działania aplikacji w oparciu o istnienie "pracowników", działania na płótnie lub konstrukcji interfejsu opartej o drzewo DOM, i innymi błyskotliwymi implementacjami , począwszy od 'odwróconej" logiki w teście niezależności w "loaderze" ... sposobami ładowania właściwych zasobów z użyciem prefiksów i biblioteki yepnope, tworzenia szkieletu obsługi menu w oparciu o odpowiednio interpretowane identyfikatory ekranów i odpowiadające im metody modułów, po super przemyślane literały umożliwiające powiązanie i obsługę zdarzeń w grze itd. wymagający od czytelnika najwyższego skupienia podczas lektury, dokładnej analizy wszystkich skryptów, testowania w konsoli, uruchamiania przykładów osadzonych w miarę możliwości na serwerze (błąd SECURITY_ERR przy próbie uruchomienia lokalnego "pracowników" w skryptach board.worker.js) i testowaniu ich , również w miarę możliwości, na innych urządzeniach i różnych przeglądarkach, szczególnie tych od Apple i tych z Androidem, warto zobaczyć efekt finalny na iPadzie, lub efekty trójwymiarowe na FireFoxie pod Androidem, a nie na wszystkich urządzeniach będzie taki sam. Każdy kto chciałby się zetrzeć z tym podręcznikiem musi uświadomić sobie, że wbrew tytułowi HTML i CSS to tak naprawdę może z 5% kodu w tej książce. 95% reszty to JavaScript i jeśli nie znasz go na przyzwoitym poziomie obejmującym takie zagadnienia jak wzorzec pojedynczego var, odkrytego modułu, zależności czy aplikowania funkcji to ta książka na pewno nie jest dla Ciebie. Jest to "totalna praktyka" do potęgi n-tej, jeśli ktoś chce zobaczyć mistrza w akcji - trudno sobie wyobrazić by można było trafić lepiej. Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena