Koszyk 0
Opis:
[...]Bardzo szybki postęp wiedzy w wielu dziedzinach nauki stworzył dobre warunki do badań nad funkcjonowaniem mózgu i możliwościach wykonań kognitywnych człowieka oraz pozwolił szerzej spojrzeć na proces uczenia się. Uważam, że problem, jak się uczyć i jak animować do uczenia się, jest tak samo ważny jak problem, czego (się) uczyć. W mojej koncepcji sięgam do teorii konstruktywistycznych, opartych przede wszystkim na badaniach z zakresu neurobiologii, neuroanatomii i biofizyki ... aby móc dogłębniej wyjaśnić podstawowe zjawiska i procesy, zachodzące przy akwizycji języka drugiego.[...] - ze wstępu. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Grażyna Lewińska
  • 2007
  • 172
  • 97883-7432-2034
  • 9788374322034
  • M1188

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.