Koszyk 0
Opis:
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy! Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań. Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania. Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną! Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski ... Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień. W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i do dzieła! Cele przyświecające projektom internetowym. Różne rodzaje stron internetowych. Budowanie strategii i jej założenia. Grupy docelowe i sposoby ich określania. Współpraca z agencją interaktywną . Web 2.0 i 3.0. Wybór technologii dostosowanej do potrzeb. Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe. Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej. Logotyp i slogan a znaki towarowe. Ochrona konkurencji i prawo autorskie. Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych. Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu. Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci! Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Helion
  • miękka
Mniej Więcej
  • Paweł Frankowski
  • 2010
  • 280
  • 235
  • 157
  • 978-83-246-25-178
  • 9788324625178
  • Z0139

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.