Koszyk 0
Opis:
Autor analizuje wzajemne zależności między strategiami marketingu a finansowaniem działalności przedsiębiorstwa. Książka przedstawia różne rodzaje przedsiębiorstw, charakteryzuje możliwe sposoby, źródła i metody finansowania - własne i obce, zewnętrzne (w tym kredyt handlowy, forfaiting, faktoring, leasing, franchising, kredyt bankowy). Osobno omówionym tematem jest zagadnienie budżetu marketingowego.
  • Branta
  • miękka
Mniej Więcej
  • Wojciech Grzegorczyk
  • 2003
  • 1
  • 136
  • 978-83-89073-32-3
  • 9788389073323
  • E2622

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.