Koszyk 0
Opis:
Wstęp 1. Wprowadzenie 1.1. Problematyka badań 1.2. Charakterystyka metody badań empirycznych i badanych osób 2. Etyka biznesu jako etyka zawodowa 2.1. Przedmiot etyki biznesu jako etyki zawodowej 2.2. Trzy dziedziny etyki biznesu jako etyki zawodowej 2.3. Sens etyki biznesu jako etyki zawodowej 2.4. Etyczny wymiar problemów zawodowych w opinii pracowników 3. Podstawowe powinności firmy 3.1. Orientacja profitowa 3.2. Orientacja społeczna 3.3. Spór o społeczną odpowiedzialność firmy 3.4 ... Przykłady odmiennych postaw firm wobec społecznej odpowiedzialności 3.5. Typy społecznych postaw firmy 3.6. Formy społecznej odpowiedzialności firmy 3.7. Podstawowe powinności firmy w opinii pracowników 4. Etyczne programy firm 4.1. Geneza i cele etycznych programów firm 4.2. Analiza treści kodeksów etycznych firm 4.3. Efektywność programów etycznych 4.4. Etyczny wizerunek firm funkcjonujących na polskim rynku 4.5. Programy etyczne firm funkcjonujących na polskim rynku 4.6. Czynniki ograniczające i sprzyjające wprowadzaniu programów etycznych przez firmy funkcjonujące na polskim rynku 5. Etyczne standardy w relacjach z konkurencją i wewnątrz firmy 5.1. Postrzeganie i usprawiedliwianie nieetycznych zachowań 5.2. Wolna i uczciwa konkurencja 5.3. Ochrona tajemnicy firmy 5.4. Seksualne molestowanie w pracy 6. Ujawnianie nadużyć przez pracowników 6.1. Charakterystyka zjawiska 6.2. Przykłady pracowników ujawniających nadużycia 6.3. Spór o etyczną ocenę ujawniania nadużyć przez pracowników 6.4. Wewnętrzny system ujawniania nadużyć w firmie 6.5. Ujawnianie nadużyć w opinii pracowników 7. Etyczność a efektywność, etyczność a legalizm działań 7.1. Etyka jednostek a efektywność systemu gospodarczego 7.2. Etyczne standardy firmy a jej sukces ekonomiczny 7.3. Etyczne standardy firmy a jej sukces ekonomiczny w opinii pracowników 7.4. Legalizm jako standard etyczny 7.5. Legalizm w opinii pracowników 8. Ochrona prywatności a potrzeba informacji 8.1. Pojęcie prywatności 8.2. Uzasadnianie prawa do prywatności 8.3. Cel gromadzenia informacji personalnych 8.4. Metody uzyskiwania informacji personalnych 8.5. Ochrona informacji personalnych 9. Podsumowanie Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Anna Lewicka-Strzałecka
  • 1999
  • 1
  • 212
  • 240
  • 165
  • 83-87632-31-7
  • 9788387632311 R
  • 88007

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.