Koszyk 0
Opis:
Encyklopedia promocji i reklamy zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą wszystkim zainteresowanym reklamą i promocją. Wśród nich uczniom, studentom i praktykom.
Mniej Więcej
  • Wacław Smid
  • 2001
  • 1
  • 142
  • 240
  • 168
  • 83-7230-059-3
  • 9788372300591
  • C0850

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena