Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-752-5747-2
EAN: 9788375257472
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-752-5747-2
EAN: 9788375257472
Liczba stron: 252
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 33,90 zł
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 33,90 zł