Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy Uwarunkowania, procesy, pomiar

Katarzyna Wojtaszczyk

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy Uwarunkowania, procesy, pomiar

33,90

 

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-752-5747-2

EAN: 9788375257472

Liczba stron: 252

Format: 165x240mm

Cena detaliczna: 33,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem