Ekonomika turystyki kulturowej

Szczepanowski Adam E.

Ekonomika turystyki kulturowej

60,00

 

Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych z turystyką kulturową.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-793-0900-9

EAN: 9788379309009

Liczba stron: 306

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem