Koszyk 0
Opis:
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy ... w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: * dlaczego Content is The King? * czym jest marketing 3.0? * dokąd zmierzają social media? * dlaczego less is more? * jak dbać o klienta w sieci? * o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać? * w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? * jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? * jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świerszcz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Praca Zbiorowa
  • 2013
  • 1
  • 420
  • 238
  • 168
  • 978-83-01-17449-1
  • 9788301174491
  • ZB9SO

Recenzje czytelników

e-marketing

Ocena:
Autor:
Data:
Wiele dziedzin naszego życia przenosi się do Internetu. W sieci kupujemy, czytamy najnowsze newsy ze świata i z branży showbiznesu. Dzięki powszechnemu dostępowi do Internetu możemy mieć dosłownie świat na wyciągnięcie ręki. Również, a może przede wszystkim marketing zmienia się tak, by dostosować się do nowych realiów. Jeżeli zaczynacie swoją przygodę z szeroko rozumianym marketingiem internetowym, prowadzicie fanpage, bloga lub profil na Instagramie ... planujecie otworzyć sklep internetowy lub po prostu interesujecie się zagadnieniami związanymi z dziedziną, jaką jest e-marketing, to najnowsza propozycja Wydawnictwa PWN pomoże Wam zrozumieć podstawowe kwestie z nim związane.
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy to swego rodzaju encyklopedia – kompendium wiedzy dotyczącej kilku gałęzi e-marketingu. Jest to praca zbiorowa, w której omawiane są między innymi takie kwestie jak budowanie marki i zaufania do niej, automatyzacja marketingu, promocja treści, content marketing i wiele innych. Każdy z rozdziałów został przygotowany przez specjalistę z danej dzieciny – pracę przygotowały osoby związane na co dzień ze znanymi markami marketingowymi, platformami telewizyjnymi, portalami internetowymi i uczelniami wyższymi.

E-marketing… to publikacja zajmująca się wieloma kwestiami, jak sam tytuł mówi, jest to pakiet startowy. Jest to, więc idealna propozycja dla osób, które dopiero zaczynają „romans” z marketingiem internetowym. Szukają podstawowych informacji. Chcą dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przygotowując treści na strony internetowe i jak je promować. Ciekawy jest rozdział mówiący o tym, w jaki sposób można sprawdzić rodzaj ruchu na stronie. Dodatkowo autorzy omawiają podstawowe narzędzia, które ułatwiają działania marketingowe w sieci.

Osoby, które już dłużej „siedzą” w temacie powinny raczej sięgnąć po bardziej szczegółowe publikacje. Wiem, że Wydawnictwo PWN już udostępniło książkę o content marketingu, a jeszcze w tym roku będą wydane książki o automatyzacji marketingu oraz o Google Adwords i Analytics, czyli podstawowych narzędziach, które wspomagają promocję stron internetowych. Z drugiej strony, jest to taka mini encyklopedia, w której szybko można wyszukać konkretne tematy i jedna lub dwie publikacje tego typu zawsze warto mieć pod ręką, tym bardziej że na końcu znajduje się bogata bibliografia, dzięki której odnajdziemy bardziej szczegółowe pozycje z dziedzin, które nas bardziej zainteresują.

Mnie osobiście najbardziej zainteresował rozdział o analizie ruchu na stronach – jak go sprawdzić i jakich narzędzi do tego użyć.

Dużym atutem książki jest ładne i przejrzyste wydanie – całość jest przygotowana w taki sposób, że bardzo łatwo znaleźć najważniejsze informacje.

Na koniec chciałam jeszcze Wam powiedzieć, że tantiemy z tej książki przekazywane są na cele charytatywne.

http://www.czytajac.pl/2016/06/e-marketing-wspolczesne-trendy-pakiet-startowy/
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Kompendium wiedzy o e-marketingu

Ocena:
Autor:
Data:
Gwałtowny rozwój technologii i nowe formy komunikacji wymusiły na firmach wiele zmian, związanych nie tylko z profilem działalności, asortymentem, ale też i sposobami pozyskiwania oraz utrzymania klientów. Naturalną konsekwencją tego, jest również konieczność modyfikacji szeroko pojętych działań marketingowych. Najszybciej wśród wszystkich mediów upowszechnił się Internet i to właśnie o jego wykorzystaniu trzeba myśleć decydując się na prowadzenie i rozwój firmy ... co jednak nie oznacza rezygnacji z działań poza siecią.
O tym, w jaki sposób podejmować działania wykorzystując nowe technologie, o czym nie wolno zapomnieć, na co zwrócić uwagę, szczegółowo wyjaśnia jedna z niewielu profesjonalnie przygotowanych publikacji dotyczących współczesnych trendów w marketingu, czyli „E-marketing”. Jarosław Królewski i Paweł Sala to redaktorzy merytoryczni tego grupowego opracowania, tworzonego przez specjalistów, ale adresowanego do szerokiego grona odbiorców, zarówno tych osób, które zagadnieniami związanymi z marketingiem zajmują się zawodowo, studentów tego kierunku, jak i wszystkich, którzy interesują się tematem. Szerokie spojrzenie na marketing, prezentowane przez autorów opublikowanego przez PWN kompendium wiedzy, obejmującego zarówno podstawową wiedzę, jak i specjalistyczne narzędzia oraz cenne wskazówki, czyni książkę niezwykle wartościową i – głęboko w to wierzę – przynoszącą wartość dodaną w postaci nowych klientów.
Pierwszą część publikacji otwiera tekst Pawła Tkaczyka, zajmującego się między innymi budowaniem marki, mówcy publicznego, autora książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. We wstępie do artykułu pisze on: „Marka jest jak pogoda – zawsze jest „jakaś”, nawet kiedy nie jest najlepsza”. Jak jednak zbudować markę z potencjałem? Zanim odpowiemy na to pytanie, poznamy dwie wartości liczące się na rynku: szacunek i miłość, przeanalizujemy tradycyjny sposób podejmowania decyzji i dowiemy się, jakie są trzy waluty zakupów. Z kolei Michał Dziekoński, ekspert w zakresie strategii marketingowych i controllingu marketingowego, przybliża nam trzy fale marketingu w Polsce, a także prezentuje pięć strategii w warunkach wirtualizacji rzeczywistości, istniejących obok czterech klasycznych (penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu i dywersyfikacji). Przedstawia również swoje spojrzenie na to, jak powinien wyglądać model sukcesu w erze Marketingu 3.0.
Tomasz Surmacz omawia najważniejsze zagadnienia i wskaźniki związane z rynkiem internetowym, zarówno w Polsce, jak i na świecie, a Krzysztof Bełech z kolei analizuje wpływ Internetu na gospodarkę, zwracając szczególną uwagę na rozwój e-usług oraz zmiany w profilu konsumenta. O social media pisze Dominik Kaznowski, podkreślając znaczenie planowania, strategii i uwarunkowań komunikacji w mediach społecznościowych, natomiast Paweł Kolenda zwraca uwagę na rolę edukacji w środowisku online, która ma na celu zarówno zrozumienie, jak i właściwe wykorzystanie możliwości Internetu.
W części drugiej, obejmującej „składowe sukcesu” znajdziemy tekst Jarosława Królewskiego, poświęcony nowym trendom oraz dylematom, z jakimi zmagają się współcześni projektanci interfejsów użytkownika, a także opracowanie tematu dotyczącego marketingu mobilnego, stworzone przez Monikę Mikowską, Andrzeja Ogonowskiego, Annę Zarudzką, Adriana Kielicha, Piotra Koźniewskiego, Marcina Nowaka i Pawła Zielińskiego. Paweł Sala pisze natomiast o e-mail marketingu, omawiając metody klasyfikacji działań i zwracając szczególną uwagę na wysoką efektywność komunikacji do baz własnych marketera. W tej części książki poznamy również, dzięki Grzegorzowi Błażewiczowi i Bartłomiejowi Piechocie, stosunkowo nową dziedzinę, jaką jest automatyzacja marketingu, z kolei Jacek Jankowski i Magdalena Drabik-Kochmańska przybliżają nam zagadnienie dotyczące gier w Internecie, a właściwie ich miejsca w marketingu. Kwestie związane z takimi pojęciami, jak: omnichannel, customer experience, e-Marchendising, programy lojalnościowe, personalizacja, e-commerce marketing porusza Justyna Dziegieć, o wideo i audio w sieci pisze Teresa Wierzbowska, zaś Anna Siemińska przybliża nam temat dotyczący tworzenia nowej platformy sprzedaży. Niezwykle zajmująco pisze Leszek Łuczyn o copywritingu, podkreślając nie tylko wagę tytułów i nagłówków, ale udzielając szeregu istotnych wskazówek tym, którzy chcą pracować jako copywriterzy. Natomiast o działaniach, które każda firma może stosować, aby zaistnieć w Internecie, niezależnie od wielkości, profilu czy wielkości przychodów, pisze Barbara Stawarz, zaś Joanna Świercz i Anna Jadwiga Orzech przybliżają nam kwestie związane z planowaniem i realizacją skutecznej kampanii w Internecie.
Kolejna, trzecia część książki, zawiera tekst Andrzeja Garapicha, dotyczący badania mediów internetowych, bowiem – jak pisze autor – „tylko rzetelnie zbadane i zmierzone medium może stać się wiarygodnym kanałem dystrybucji reklam i komunikacji marketingowej”. Zagadnienia związane z narzędziami pozwalającymi mierzyć skuteczność działań w mediach społecznościowych, a dokładnie z monitoringiem tych mediów, omawia szczegółowo Jarosław Roszkowski, natomiast o przyszłości marketingu traktuje tekst Jarosława Królewskiego.
Szeregu praktycznych informacji i wskazówek dostarcza nam czwarta, ostatnia część publikacji, stanowiąca „Niezbędnik nowoczesnego marketera”. Bartosz Józefowski przygląda się zmianom w handlu, Magdalena Urbaniak wraz z Anetą Głowacką i Damianem Gałuszką omawiają zagadnienia związane z omnichannelem, czyli jednym ze sposobów, w jaki firmy docierają do swoich klientów, zaś Jarosław Królewski i Miłosz Baluś poruszają kwestie dotyczące współczesnych technologii i ich wpływu na metody pracy. W części tej znajdziemy również odpowiedź na pytanie, jak współpracować z zespołem IT, którego udziela Przemysław Tarczyński, a także zagadnienia dotyczące zarządzania projektami, przedstawione przez Macieja Wiktorowskiego. O obsłudze klienta w sieci pisze Michał Kasperczyk, zaś najważniejsze prawne aspekty marketingu w sieci przedstawia Łukasz Gładki wspólnie z Wojciechem Piwowarczykiem. Publikację kończy tekst dotyczący marketingu w start-upach, którego autorem jest Marek Przystaś.
Wszystkie wymienione teksty, zawierające nie tylko informacje teoretyczne, ale również wskazówki dotyczące możliwych działań i ich konsekwencji sprawiają, że publikacji „E-marketing” nie może zabraknąć w biblioteczne osób zajmujących lub interesujących się szeroko pojętymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu, zarówno w jego tradycyjnym, jak i współczesnym wydaniu. Przystępny język zebranych tekstów, wielość poruszanych aspektów, róże spojrzenia profesjonalistów na pewne kwestie, prezentacja wyników badań, ale i własnych doświadczeń – to wszystko sprawia, że z książki możemy czerpać niczym z poradnika, choć jej formułę i szerokie spektrum poruszanych zagadnień można uznać nawet za gotowy program studiów z marketingu. Z oczywistych względów (przede wszystkim objętościowych) autorzy nie dzielą się z nami całą swoją wiedzą, jednak zwracają uwagę na najistotniejsze kwestie, co pozwala i nam zorientować się nad pożądanym czy preferowanym kierunkiem naszego rozwoju i … skłania do dalszych poszukiwań.


Justyna Gul
Qulturasłowa
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.