Koszyk 0
Opis:
* Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach * Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę * Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public relations, reklama) * Uwzględnia uwarunkowania polityczne, ekonomiczne ... prawne i technologiczne mediów oraz ich konsekwencje w komunikacji społecznej * Prezentowane zjawiska i zagadnienia sytuuje w szerokim kontekście cywilizacyjno-kulturowym SPIS TREŚCI Od redaktorów I. Z historii i teorii mediów Tomasz Goban-Klas, Komunikowanie i media Maciej Mrozowski, System medialny. Struktura i zasady działania Zbigniew Bauer, Rozwój środków komunikowania Zbigniew Bauer, Kalendarium rozwoju mediów Stanisław Jędrzejewski, radio. Narodziny - ewolucja - perspektywy Wiesław Godzic, Telewizja dla dziennikarzy - telewizja dla widzów Marcin Jasionowicz, Internet. Medium, środowisko, społeczność Marek Hołyński, Nowe technologie w mediach Zbigniew Bajka, Rynek mediów w Polsce Sylwester Dziki, Prasa regionalna i lokalna (do roku 1989) Marek Jachimowski, regiony periodycznej komunikacji medialnej Adam Komorowski, media za granicą II. Genologia i retoryka dziennikarska Zbigniew Bauer, Gatunki dziennikarskie Jerzy Uszyński, Genologia telewizyjna Wojciech Markiewicz, Radio - "świat z dźwięków" Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Reportaż Zbigniew Bauer, Wywiad. Gatunek i metoda Edward Chidziński, Felieton. Geneza i ewolucja gatunku Walery Pisarek, Podstawy retoryki dziennikarskiej Jerzy Bralczyk, Jacek Wasilewski, język w mediach. Medialność języka III. Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego marian Szulc, Technologie prasy. Wybrane aspekty Kazimierz Żórawski, technologia programu telewizyjnego Marek Staniswicz, Dziennikarstwo on-line Krzysztof Mroziewicz, Korespondent zagraniczny Henryk Pietrzak, Rzecznik prasowy w przestrzeni medialnej IV. Konteksty dziennikarstwa Teresa Sasińska-Klas, Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie? Jarosław Flis, Public relations Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Dokąd zmierza reklama? izaebla Dobosz, Prawo prasowe Janusz Barta, Media a prawo autorskie Tomasz Goban-Klas, Granice wolności mediów. Wolność mediów - od kogo i od czego? Walery Pisarek, Kodeksy etyki dziennikarskiej Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • 2008
  • 4
  • 574
  • 240
  • 160
  • 97883-242-0969-9
  • 9788324209699
  • V5508

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena