Koszyk 0
Opis:
Zakres analiz zawartych w niniejszym opracowaniu, tak teoretycznych, jak i empirycznych, dowodzi znacznego zróżnicowania problematyki społecznego dystansu w pedagogice specjalnej. Podejmowane w nim zagadnienia obejmują swoim zakresem podmioty z ograniczeniami w stanie zdrowia i sprawności, będące w różnych fazach wieku. Praca koncentruje się na wielu płaszczyznach ich funkcjonowania, w tym psychospołecznej i fizycznej, edukacyjnej, rodzinnej, zawodowej i obywatelskiej ... Dotyczy zarówno czynników zakłócających optymalną realizację w tych sferach, jak i sposobów ich niwelowania poprzez specjalistyczne działania o wielodyscyplinarnym charakterze. Książka adresowana jest do osób reprezentujących środowiska pedagogiczne, psychologiczne i medyczne, zainteresowanych kwestią zmniejszania społecznego dystansu w relacjach osób niepełnosprawnych i pełnosprawnych, ograniczania stereotypów oraz zapobiegania społecznej marginalizacji jednostek z różnymi zaburzeniami. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • UMCS
  • miękka
Mniej Więcej
  • Monika Parchomiuk, Beata Szabała
  • 2012
  • 258
  • 240
  • 170
  • 978-83-7784-263-8
  • 9788377842638
  • ZAWBB

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.