Koszyk 0
Opis:
Książka jest praktycznym przewodnikiem jak w dobie kryzysu osiągnąć sukces biznesowy. Odbiorcami książki są ludzie biznesu zarządzający korporacjami i małym biznesem, coachowie, trenerzy biznesu oraz pracownicy działów  HR. Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób: * Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość ... z tego co robi * Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym * Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie Droga kariery Chipa Conley’a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w równaniach”. W książce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji  firmy prowadzonej przez Autora.  Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował  lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny – a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą. Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu. Podstawowa – sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania. „Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!”George Zimmer, dyrektor i  prezes Men’s Wearhouse, Inc. „Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.”John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market „Chip Conley prezentuje błyskotliwą analizę teorii hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa dla takich celów firmy jak wyzwolenie talentów czy budowanie lojalności klientów, pracowników, właścicieli – jednym słowem: wspólników. Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza – i to z powodzeniem.”Stephen R. Covey, autor książek: Siedem nawyków skutecznego działania oraz Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu. „Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem… Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej”.Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Chip Conley
  • 2015
  • 1
  • 336
  • 239
  • 169
  • 9788364721113
  • 9788364721113
  • ZCKRE

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.