Koszyk 0
Opis:
Dieta nocna to pierwszy na świecie potwierdzony badaniami medycznymi, skuteczny sposób na utratę zbędnych kilogramów podczas snu, który przynosi natychmiastowe i trwałe rezultaty. Już podczas pierwszej nocy możesz zgubić prawie 1 kilogram, a podczas pierwszego tygodnia aż 4 kilogramy nadmiernej wagi. Dr Caroline Apovian, czołowa badaczka otyłości i redukcji wagi, stworzyła kompilacyjną dietę (postna oraz proteinowa), która w połączeniu z minimum 6 godzinami snu dziennie ... zapewnia trwałą i szybką utratę wagi. Dwufazowa dieta nocna pomogła tysiącom osób schudnąć i utrzymać osiągnięte rezultaty, bez konieczności przestrzegania rygorystycznych ograniczeń żywieniowych. I faza (jednodniowa) pobudza natychmiastową utratę wagi i przyspiesza spalanie tłuszczu. II faza (sześciodniowa) utrzymuje organizm w trybie spalania tłuszczu, pozwalając na zdrową utratę wagi i nie pozbawiając organizmu składników odżywczych. Wystarczy naprzemiennie stosować obie fazy i regularnie sypiać, by zobaczyć natychmiastowe efekty. Z dietą nocną błyskawicznie stracisz zbędne kilogramy, spalisz tłuszcz, ale nie mięśnie, ograniczysz zatrzymywanie wody w organizmie, unikniesz efektu plateau (zatrzymanie procesu chudnięcia), znacząco poprawisz swój stan zdrowia, a także zmniejszysz ryzyko wystąpienia chorób serca, nowotworów czy cukrzycy typu 2, a przy tym możesz spożywać wiele produktów, takich jak: masło orzechowe, awokado czy ziemniaki. Książka, oprócz naukowego wyjaśnienia zasad działania i korzyści wynikających ze stosowania diety, zawiera również przepisy na zdrowe i pożywne dania i plan posiłków na 28 dni, zestawy ćwiczeń, które można wykonywać w domu a także instrukcje, jak przestrzegać diety - nawet podczas wakacyjnych wyjazdów. Dieta nocna to świetny sposób na zgubienie każdej ilości zbędnych kilogramów - już dziś zacznij chudnąć podczas snu! Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Caroline Apovian, Frances Sharpe
  • 2014
  • 1
  • 358
  • 205
  • 145
  • 978-83-63965-36-5
  • 9788363965365
  • ZBFD1

Recenzje czytelników

Dieta nocna

Ocena:
Autor:
Data:
Caroline Apovian jest lekarzem medycyny otyłości, dyrektorem Centrum Żywienia I Kontroli Masy Ciała w Bostońskim Centrum Medycznym. Badaczka, terapeutka, publicystka. Pracowała m.in. dla NASA jako konsultantka żywienia. Jest autorką niezliczonych prac naukowych, artykułów i rozdziałów książek poświęconych odżywianiu, otyłości i doradztwu żywieniowemu.
Diana Cullum-Dugan to licencjonowana dietetyczka, nauczycielka jogi. W Bostońskim Centrum Medycznym zajmowała się m. In ... próbami klinicznymi dotyczącymi żywienia.
Dr Wayne L. Westcott m. In. kierował programami badawczymi poświęconymi sprawności fizycznej.

Prawie codziennie na półkach księgarskich pojawiają się nowe pozycje dotyczące diety, odżywiania, sposobów na szybie schudnięcie. Jest w czym wybierać.Jednak żadna z tych książek nie proponowała odchudzania nocnego!!! Podtytuł jest równie intrygujący i zachęcający – Jedz w dzień, chudnij w nocy! Czyżby więc wymarzona dieta?
Autorka w pierwszej części książki wyjaśnia dość szczegółowo (i przystępnie) na czym polega mechanizm przyswajania żywności przez organizm, jak i kiedy odbywa się spalanie tłuszczów, jakie popełniamy błędy dietetyczne i co powoduje m. in. efekt plateau, czyli zatrzymanie dalszego chudnięcia.
Doktor Caroline Apavian na podstawie dwudziestopięcioletnich badań klinicznych i stosowania różnych diet u swoich pacjentów opracowała ciekawą strategię żywieniową. Polega ona przede wszystkim na spalaniu tłuszczu i przybieraniu masy mięśniowej czemu sprzyja przyjmowanie odpowiedniej ilości białka.
Dieta podzielona jest na dwa etapy: Jednodniowy Rozruch i Sześciodniowe Doładowanie.
W pierwszym etapie przyjmujemy płynny pokarm, który przede wszystkim przyspiesza spalanie tłuszczu i przygotowuje organizm do drugiego etapu. W drugim etapie utrzymujemy spalanie tłuszczy zjadając pełnowartościowe posiłki i przekąski. Dieta zawiera każdorazowo odpowiednią dla osoby porcję białka i uzupełniających produktów żywieniowych z niską zawartością tłuszczy i „chudymi” węglowodanami. Dieta jest bardzo urozmaicona i każdy odnajdzie w niej swoje ulubione potrawy i smaki. Z bogatej propozycji mogą korzystać i wegetarianie i wyznawcy religii zakazujących spożywanie wieprzowiny.
W pierwszym tygodniu powinniśmy schudnąć do 4 kilogramów. Nie ma uczucia głodu, jest mniej ciągotek do podjadania, a jeśli już to jest w czym wybierać z przepisów na smaczne, zdrowe przekąski.
W książce można znaleźć miesięczną propozycję menu i mnóstwo przepisów zarówno na smoothis (dieta płynna) jak i na pokarmy stałe. Przepisy dotyczące tych ostatnich podzielone są na działy takie jak: drób, wołowina i wieprzowina, makarony i pizze, napoje zdrowotne. Łatwo więc wyszukać potrzebne dania. Wszystkie te specjały można w dość prosty sposób przyrządzić. Autorka podaje wiele praktycznych porad jeśli chodzi o przyrządzanie samych potraw jak i sztuki wyboru wartościowych produktów. Ważny jest też rozdział poświęcony żywieniu poza domem (co wybierać z menu oferowanego w restauracjach, kawiarniach, na przyjęciach).
Ważnym efektem Diety Nocnej jest zmniejszone ryzyko występowania chorób serca, nowotworów czy cukrzycy.
Dietę dwuetapową powtarza się aż do uzyskania pożądanej wagi ciała. Później można ją utrzymać stosując mniej restrykcyjny podział.
Ale dieta to jeszcze nie wszystko. Aby spalać efektywnie tłuszcze trzeba trochę poćwiczyć. Dla mnie, a zapewne i dla wielu czytelników, zawsze stanowiło to problem i zniechęcało do stosowania diet odchudzających. I tu miłe zaskoczenie. Proponowane zestawy ćwiczeń (naprzemienne, jedno i dwuminutowe cykle ćwiczeń siłowych i zrywów) nie są trudne i nie wymagają specjalnego przygotowania, można je wykonywać w domu czy w ogrodzie. Z czasem podnosi się nasza sprawność fizyczna i wzrasta chęć do dalszych wyzwań.
Na końcu książki jest bardzo obfita bibliografia oraz notki biograficzne autorów i konsultantów.
Muszę przyznać, że książka „Dieta Nocna. Jedz w dzień, chudnij w nocy?” zrobiła na mnie wrażenie i to nie tylko tytułem, który wydał mi się trochę chwytem marketingowym, ale przede wszystkim treścią w niej zawartą. Dieta jest rzetelnie uzasadniona naukowo, przepisy są proste i zachęcają do jej stosowania. Mam nadzieję, że po tygodniu jej próby i ja stracę te pierwsze cztery kilogramy!!!
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.