Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Rudkin Ingle Beverly

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

5.3

(17 ocen) wspólnie z

34,90

 

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu
Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia.
Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji! A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.

Helion
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-246-9520-1

EAN: 9788324695201

Liczba stron: 176

Format: 140x210mm

Cena detaliczna: 34,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem