Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego

Małgorzata Molęda-Zdziech

Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego

78,00

 

prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:

Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.

dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:

(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-764-1798-1

EAN: 9788376417981

Liczba stron: 444

Format: 16.0x23.0

Cena detaliczna: 78,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem