Koszyk 0
Opis:
Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami ... Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników. Opisy ćwiczeń zawierają: *informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników *procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego *listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji *arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy. Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń. Ćwiczenia mogą być wykorzystywane do szkoleń pracowników i kierowników działu obsługi klientów, sprzedaży i telemarketingu. Mogą być stosowane w treningach doskonalących umiejętność przekazywania informacji zwrotnych, rozwiązywania problemów, słuchania i komunikacji. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Graham Roberts-Phelps
  • 2012
  • 250
  • 297
  • 210
  • 978-83-264-1458-9
  • 9788326414589
  • ZAHOA

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.