Oto rewolucyjna publikacja fenomenalnego fizyka kwantowego, doktora Amita Goswamiego, przedstawiająca niezbite dowody na istnienie boga, których ludzie poszukiwali od tysięcy lat. W ten sposób, opierając się głównie na wynikach własnych wieloletnich badań, potwierdził on tezę Einsteina, że wszystko we wszechświecie dzieje się tak naprawdę w umyśle boga! Ta książka jest niezwykł ... ym kompendium dla sceptyków, które uczy genialnych metod, jak odkrywać boga i przenikać jego umysł za pomocą nauki. To także ultranowoczesny przewodnik po tajemnicach fizyki kwantowej, biofizyki i biologii molekularnej w odniesienie do ewolucjonizmu i kreacjonizmu, który odsłania wszelkie nierozwikłane dotąd tajemnice biologii – kwestię pochodzenia człowieka czy luki w ewolucyjnym zapisie kopalnym. Jeśli sądzisz, że niniejsza publikacja będzie dla ciebie za trudna, to wiedz, że się mylisz. Stanowi ona przystępne wprowadzenie do aktywizmu kwantowego. W sposób prosty przedstawia, jak współgrają ze sobą: genetyka, filozofia, religia, marzenia senne, telepatia, archeologia i wiele innych na pozór wykluczających się dziedzin. Każdy znajdzie tu coś dla siebie! Poznaj tajemniczy świat kwantów i odkryj boską naturę wszechświata! Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Amit Goswami
  • 2015