Koszyk 0
Opis:
Książka odpowiada na pytania: Czy i dlaczego powinienem biegać? Jak biegać szybciej, dalej, mądrzej? Książka ta obejmuje różnorodne obszary wiedzy potrzebne każdemu, kto chce zacząć biegać lub podnieść poziom już rozpoczętych treningów. W pierwszym rozdziale opisano mięśnie i przedstawiono biomechanikę, którą należy poznać, aby zwiększyć wydolność organizmu. W następnych zaprezentowano stopniowy proces przygotowań do biegania: znajdują się tam informacje, jak rozpocząć i prowadzić trening ... aby osiągnąć szczyt formy, oraz przydatne rady i wskazówki dotyczące startów i regeneracji po biegu: od zwykłej codziennej rekreacji aż po biegi maratońskie. ROZDZIAŁ I DZIAŁAJĄCE LABORATORIUM Budowa wewnętrzna organizmu biegacza: * Schematy anatomiczne z najistotniejszymi dla biegacza mięśniami, kośćmi i więzadłami pozwalające poszerzyć wiedzę niezbędną do szybszego biegania i unikania kontuzji. * Znakomite modele anatomiczne umożliwiające zrozumienie fizjologii biegacza. * Analizy biomechaniczne ruchu pokazujące, jak poprawić technikę i unikać powszechnych błędów. ROZDZIAŁ II PRZYGOTOWANIE DO BIEGANIA * Podstawowe informacje, jak zacząć przygodę z bieganiem, aby stało się stylem życia, przyniosło radość, pomogło utrzymać sprawność fizyczną i psychiczną, i nie spowodowało nadmiernych obciążeń organizmu. * Wybór ogólnorozwojowych ćwiczeń poprawiających ogólną sprawność ruchową. ROZDZIAŁ III PLANOWANIE TRENINGU * Plany treningowe, rady ekspertów i grafiki zawierające precyzyjne informacje potrzebne, aby intensyfikować przygotowania oraz niepowtarzalne rady i wskazówki pozwalające uzyskiwać lepsze wyniki. * Odpowiednie planowanie treningów prowadzące do perfekcji. Przykładowe programy treningowe umożliwiające przygotowanie do różnych dystansów biegowych - od 5 km do maratonu. * Oznaczone różnymi kolorami rozplanowanie zalecanych sesji treningowych ułatwiające przygotowania do wyścigu lub innej imprezy biegowej ROZDZIAŁ IV ZWIĘKSZAJ SWOJĄ SIŁĘ * Ćwiczenia siłowe i stabilizujące - wybór ćwiczeń, które umożliwiają poprawę wydolności, stabilności i sprawności ruchowej podczas biegu. * Zdjęcia krok po kroku prowadzące przez ćwiczenia i techniki treningowe. ROZDZIAŁ V START DO WYŚCIGU Wskazówki i rady dotyczące przygotowania do startu i osiągnięcia sukcesu bez uszczerbku dla organizmu. ROZDZIAŁ VI ZASADY BEZPIECZNEGO TRENINGU * Jak unikać przeciążeń i kontuzji. * Jak dbać o stopy. * Jak rozluźniać i masować mięśnie na wałku z pianki. * Jak rozpoznać, postępować i dochodzić do siebie w przypadku urazów i kontuzji oraz innych dolegliwości związanych z bieganiem. * Czytelne medyczne ilustracje pomagające zidentyfikować rodzaj urazu i kontuzji oraz podjąć decyzję o odpowiednim sposobie postępowania. Więc na co czekasz? Przeczytaj, zasznuruj buty i biegnij o jeden krok przed wszystkimi. POWODZENIA! Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Solis
  • miękka
Mniej Więcej
  • Praca Zbiorowa
  • 2014
  • 0
  • 192
  • 235
  • 200
  • *, 9788363550042
  • 9788363550042
  • ZBFLD

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.