Koszyk 0
Opis:
Bencnmarking w przewadze konkurencyjnej pozwala lepiej zrozumieć rolę benchmarkingu w standardowej praktyce zarządzania oraz proces i narzędzia wdrażania tej metody. Książka ta przedziera się przez otaczające benchmarking mity i ukazuje korzyści, jakie można dzięki niemu osiągnąć. Zajmuje się zarówno wewnętrznym, jak zewnętrznym benchmarkingiem, w sektorze prywatnym i publicznym. Zawarte w niej informacje stosują się w równym stopniu do największej firmy przemysłowej ... co do najmniejszej agencji twórczej. Z książki tej dowiesz się, jak powstał benchmarking, co powinieneś robić, a czego nie, jak stosować strategie benchmarkingu w tak trudnych dziedzinach, jak badawczo-rozwojowa i projektowa, jak postępować i czego unikać. Następnie, wykorzystując serię prostych wzorów samooceny, będziesz mógł opracować plan skutecznego prowadzenia benchmarkingu w swojej firmie. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Tony Bendell, Louise Boulter
  • 2000
  • 1
  • 226
  • 200
  • 135
  • Bibl.Menedżera
  • 83-7230-021-6
  • 9788372300218
  • 97243

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena