Koszyk 0
Opis:
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci. Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe ... Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie! Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com, najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Eric Worre
  • 2014
  • 0
  • 120
  • 208
  • 140
  • *, 9788324685462
  • 9788324685462
  • ZBJEN

Recenzje czytelników

A może własny biznes?

Ocena:
Autor:
Data:
Wszyscy chcemy choć w miarę dobrze zarabiać. Chcemy otrzymywać godne wynagrodzenie za czas, który poświęcamy na pracę. Jednocześnie za najbardziej komfortową sytuację uważamy taką, gdy to, co jest naszym zawodowym zajęciem możemy zakwalifikować do grupy zajęć lubianych, niosących sporą dawkę samozadowolenia, samorealizacji, ba będących po prostu naszą życiową pasją. Sytuacja idealna, prawda? Któż z nas nie chciałby zajmować się zawodowo tym, co zwyczajnie daje nam radość? Przyznam szczerze ... że sama chciałabym znajdować się w takiej właśnie, komfortowej sytuacji, że moja praca jest jednocześnie moją życiową pasją. Co prawda, to czym obecnie się zajmuję poniekąd mnie satysfakcjonuje, niemniej zawsze może być lepiej, czyż nie? W związku z tym stale staram się poszerzać swe zawodowe horyzonty, dowiadywać się więcej, uczyć się nieustannie, pogłębiać wiedzę, może nawet w pewnym momencie zupełnie się przekwalifikować, gdy trafię na coś, co mnie zainteresuje i całkowicie wciągnie. Dlatego też zdarza mi się czytać książki traktujące o różnych dziedzinach działalności zawodowej. Zazwyczaj są związane z tym, czym param się w pracy na co dzień. Czasem jednak sięgam po lekturę, która zdawać by się mogło mocno odbiega od mego zawodowego profilu, niemniej tematyka danej książki akurat mnie znacząco frapuje i chcę zgłębić interesujący mnie temat.

Tak było i tym razem. Miałam możliwość sięgnąć po dość skromnych rozmiarów, niemniej sporo treści niosącej w sobie, książkę pt. „Bądź PRO! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” autorstwa Eric'a Worre'a. Zainteresował mnie mocno przedmiot tego dość intensywnego w wymowie acz niepozornego poradnika. Traktuje on bowiem o marketingu sieciowym, inaczej określanym jako marketing wielopoziomowy. Marketing sieciowy to strategia marketingowa i sposób funkcjonowania firmy oraz jej współpracowników, zwanych dystrybutorami. W firmie działającej na zasadach marketingu sieciowego sprzedawca buduje własną strukturę handlowców. W tej strukturze każdy z handlowców wynagradzany jest na podstawie obowiązującego w danej firmie planu marketingowego. Marketing sieciowy jest bardzo mocno rozwinięty w Stanach Zjednoczonych. W Polsce nie osiąga on aż tak wielkich rozmiarów, niemniej jest dość mocno widoczny na krajowym rynku. Na tej zasadzie sprzedaje się w Polsce m.in. kosmetyki, odzież, suplementy diety, sprzęt gospodarstwa domowego czy usługi telekomunikacyjne.

Eric Worre w „Bądź PRO! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” zabiera swego czytelnika do świata, w którym podstawową wartością człowieka pracującego jest nie czas, jaki swej pracy poświęca, lecz jego wydajność, bo tak obecnie przecież funkcjonuje wolny rynek. Liczy się skuteczność, a nie to, że ktoś w jakiś projekt włożył mnóstwo czasu i pracy. Eric Worre w prostych krokach odsłania tajemnicę, jak w świecie, w którym coraz mniej liczy się pracownik, uniezależnić się od pracodawcy, postawić na siebie i osiągnąć sukces. Na własnym przykładzie, na podstawie własnej zawodowej kariery, prezentuje jak odnieść sukces jako marketingowiec sieciowy. I zachęca do właśnie takiej działalności zawodowej swych czytelników. I zdawać, by się mogło, że jest to pozycja skierowana wyłącznie do ludzi parających się tą właśnie profesją. Nic bardziej mylnego. Eric Worre daje bowiem mnóstwo rad, które z pewnością będą bardzo pomocne również w zupełnie innych niż marketing sieciowy zakątkach rynku. To książka, którą z pewnością powinien przeczytać każdy marketingowiec. Odkryje w niej bowiem mnóstwo cennych uwag, które z łatwością można przełożyć na codzienność w niemal każdym biznesie. Eric Worre wskazuje zarówno na to, co warto robić, jak i na to, co absolutnie jest niewskazane. Daje mnóstwo przykładów, daje również gotowe rozwiązania. Wskazuje jak pracować, jak rozmawiać z ludźmi, jak nie popełniać nieustannie tych samych błędów, jak się rozwijać i jak zarabiać więcej. A wszystko to, jest naładowane mnóstwem pozytywnej, twórczej energii. Polecam.
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.