200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Tadeusz Wojciechowski

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

4.0

(1 ocena) wspólnie z

55,00

 

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-764-1864-3

EAN: 9788376418643

Liczba stron: 312

Format: 16.0x22.9

Cena detaliczna: 55,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem